A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Gminy Oleśnica





 Drukuj

Zaświadczenie o zameldowaniu

Potrzebujesz dokumentu potwierdzającego twój adres zameldowania lub jego brak? Chcesz szybko uzyskać informację o swoim adresie zameldowania na pobyt stały lub czasowy lub o braku adresu zameldowania? Możesz pobrać taki dokument w postaci elektronicznej.

Pobrana informacja, to dokument, który potwierdza twój adres zameldowania lub jego brak. Nie drukuj! Wydrukowana informacja nie będzie już dokumentem! Dokumentem jest tylko w pobranej postaci elektronicznej: jest opatrzona kwalifikowaną pieczęcią ministra właściwego do spraw informatyzacji. Możesz ten dokument wysłać, np. na skrzynkę e-mail urzędu, celem potwierdzenia adresu zameldowania. Możesz pobrać dokument, który zawiera wyłącznie twoje aktualne dane

Kogo dotyczy

Każdy, kto posiada numer PESEL, niezależnie od tego czy posiada aktualny adres zameldowania.

Czas realizacji

Dokument otrzymasz niezwłocznie na swoją skrzynkę ePUAP.  W wyjątkowych sytuacjach wysłanie dokumentu może zająć do 10 minut.

Wymagane dokumenty

Login z hasłem do profilu zaufanego i telefon komórkowy albo e-dowód. 

Opłaty

Usługa jest bezpłatna.

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.)  art. 45b
© 2024 Urząd Gminy Oleśnica
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce